Klacht melden procedure

Meld je klacht bij SWAPgifts.nl vervolgens doen wij ons best om je alsnog tevreden te stellen met een passende oplossing. Je krijgt binnen 4 werkdagen een reactie op je gemelde klacht.

Geschilbemiddeling via ons keurmerk

Kom je er met ons niet uit? Dan kun je WebwinkelKeur inschakelen. Doorloop hiervoor de volgende stappen:

Zoek de webwinkel op de ledenlijst.
Klik op de betreffende webwinkel en scroll naar beneden.
Klik vervolgens “Geschilbemiddeling” en daarna op “Geschil indienen”.
Vul daarna het formulier in om je klacht kenbaar te maken.

https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Klacht melden bij ODR

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Melding maken bij ODR.

Retourneren

SWAPgifts staat achter haar producten. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over het artikel, dan mag je deze zonder opgaaf van reden retourzenden.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel (depot) zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via retourneren. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Het is hierbij belangrijk dat het product nog ongebruikt en compleet (dus in volledige nieuwstaat) is en in de originele verpakking zit.

Vul voordat je een artikel opstuurt altijd eerst ons retourformulier in. Je ontvangt dan instructies voor het retourzenden van een artikel.

Enkel zichtbaar wanneer je bent ingelogd.
Vul ordernummer/bestelling nummer in gerelateerd aan uw klacht.
Naam(Vereist)
Adres(Vereist)